Friday, June 10, 2011

TAHNIAH UMMI!

Assalamualaikum..first of all nk ucapkan tahniah wat UMMI yg telah mencapai 3000 followers yg sentiasa bersemangat mengikuti blog ummi..mmg kagum ngan ummi nih..walaupun berkerjaya tp dapurnye sentiasa penuh ngan menu2 yg meletup belaka..semua blogger masak2 nih mesti kenal ummi punyer! wanita yg sgt hebat dan sempurna dimataku..caya la ummi..thnx a million for the beautiful flowers!! harap ummi akan terus aktif berkongsi resipi2 yg hebat kt dapur ummi ye!! u're really my idol (mungkin juga idola ramai lg wanita di luar sana..) lebiuuuuu!! muaaaahhhh!!

6 comments:

Nennie said...

salam k ina ,
apa kabar , saya nak jemput k ina singgah blog masak saya yg baru ni , blog masak saya yg lama dah x leh diguna so saya buat blog baru ni , saya dah link dgn blog akak , thanks k ina

inahar ali said...

wasalam nannie..okay akak dh link blog baru nannie tu..!!

cikmanggis said...

salam dr..terima kasih sb datang ziarah cucu kita yg baru lahir tu hehe..tahniah gak buat ummi:)mantap!

inahar ali said...

cikmanggis..welkam..nnti kita mesti ziarah selalu nk tgk cucu cm yg comei tuh..hehe!

Ummi said...

Assalam Ina cayangggg....sori kita lmbat jenguk, baru jek blk dr KL nih..Thanks atas ucapan dan sudi angkut bunga plastik tu gantung kat dapur Ina...love n miss u so much Ina dearest!

inahar ali said...

ummiii..love u tooo!! muaaaahhh!!